მიწოდების პოლიტიკა



ძირითადი


თქვენ გაქვთ 48 საათი თქვენი შეკვეთის მიღებიდან, მოითხოვოთ დაბრუნება და წარადგინოთ პროდუქტის ფოტო ასლი. დაბრუნება თქვენი უფლებაა, თუმცა ის შეიძლება შეზღუდული იყოს ამ პოლიტიკის შესაბამისად. თუ თქვენ არ დაიცავთ რომელიმე ქვემოთ მოცემულ პირობას, ჩვენ ვიტოვებთ უფლებას უარი თქვას დაბრუნებაზე ან გაცვლაზე, ან დავაწესოთ სხვა ან დამატებითი პირობები.




ბრუნდება




დაბრუნების უფლება რომ გქონდეთ www.chatsma.ge-მ უნდა გამოგიგზავნოთ დაზიანებული ან არასწორი პროდუქტი, წინააღმდეგ შემთხვევაში ჩვენ არ ვიღებთ დაბრუნებას. გარდა ამისა, თქვენი საქონელი უნდა იყოს გამოუყენებელი და იმავე მდგომარეობაში, როგორც თქვენ მიიღეთ და უნდა იყოს ორიგინალურ შეფუთვაში.




გაცვლა




შეძენილი ნივთები იცვლება სხვადასხვა ზომებში. გაცვლა მუშავდება მხოლოდ დაბრუნებული საქონლის მიღების შემდეგ და ეფუძნება მარაგის ხელმისაწვდომობას.




ტრანსპორტირება




დაბრუნების დასაწყებად გთხოვთ მოგვწეროთ მისამართზე: [email protected]


ყველა დაბრუნებული საქონელი უნდა გამოგვიგზავნოთ შპს სტარფიშ, საქართველო, თბილისი, 0105, კოტე აფხაზის ქ. 18.


თქვენ ხართ პასუხისმგებელი თქვენი დაბრუნებული საქონლის მიწოდების ყველა ხარჯის გადახდაზე. ტრანსპორტირების ხარჯები არ ანაზღაურდება. თქვენ უნდა განიხილოთ მიწოდების სერვისის გამოყენება ან გადაზიდვის დაზღვევის შეძენა არსებული ნივთებისთვის.




თანხის დაბრუნება და გაცვლა




თუ თქვენი მოთხოვნა დაბრუნების/გაცვლის შესახებ მიიღება, ჩვენ გონივრულ ვადაში მოგაწვდით ერთ-ერთ შემდეგ ვარიანტს: (ა) შეკვეთის გაცვლა საქონელზე, (ბ) თანხის ჩარიცხვა საბანკო ბარათზე დაზიანებული პროდუქტისთვის, ან არასწორი პროდუქტისთვის.


თუ ნივთს აქვს რაიმე დეფექტი, მიმღები 48 საათის მანძილზე უნდა დაგვიკავშირდეს: [email protected] მეილზე.